Turisti se žale na loše puteve i visoke cene

 

UŽICE-Udruženje Srbija za mlade i Turistička organizacija regije Zapadna Srbija su tokom trajanja letnje promotivne kampanje Moja Srbija 2015. vršili istraživanje turističkog tržišta sa ciljem utvrđivanja osnovnih motiva zbog kojih turisti posećuju područje regije Zapadna Srbija, ocene pojedinih elemenata turističke ponude i identifikovanje elemenata ponude koje bi trebalo unaprediti.

 

 
tornikS druge strane, definisani su razlozi zbog kojih određeni deo stanovništva nije posetio predmetno područje kako bi se u perspektivi moglo raditi na privlačenju ovih grupa turista, i istraženi su stavovi posetilaca o kvalitetu promotivnih aktivnosti Zapadna Srbija na domaćem turističkom tržištu.
 
Na osnovu analize 247 popunjenih anketnih listova u osam gradova Srbije, u TO Regije Zapadna Srbija  konstatovali su  sledeće:
 
• Skoro svaki peti ispitani nije imao priliku da poseti područje Zapadne Srbije usled nedostatka informacija o destinaciji i visokih cena smeštaja i ostalih usluga
• Ispitanici koji su već boravili u Zapadnoj Srbiji, kao glavni razlog svojih poseta naveli odmor, posetu prijateljima i rodbini, rekreaciju, tranzit i posao
• Turisti Zapadnu Srbiju posećuju podjednako u sopstvenoj režiji kao i koristeći usluge turističkih agencija
• Kao najveći nedostatak lokaliteta, ispitanici su naveli lošu putnu infrastrukturu, zatim postojanje divljih deponija, lošu promociju, neraznovrsnost smeštajnih jedinica i visoke cene usluga
• Presudan značaj za izbor turističkih lokaliteta za turističku posetu jeste očuvana priroda i kuturne vrednosti destinacije, blizina i dostupnost destinacija
• Kao najprivlačniji motiv dolazaka u Zapadnu Srbiju ocenjeni su očuvana priroda i gastronomski specijaliteti po kojima je poznata, dok su najnižom ocenom, ocenjene manifestacije koje se organizuju na prostoru Zapadne Srbije.
• najveći broj posetilaca Zapadne Srbije informacije crpi iz društvenih mreža i sa zvaničnih sajtova turističkih organizacija, smeštajnih i ugostiteljskih objekata
• Tek svaki četvrti ispitani smatra da se područje regije Zapadna Srbija promoviše na adekvatan način. Skoro 60% ispitanika smatra da ovo područje nije dovoljno promovisano
• Pozicioniranost Zapadne Srbije je bolja u odnosu na Istočnu Srbiju, ali malo lošija u odnosu na region Vojvodine i Beograda.
• Velika većina ispitanika (92,5%) planira svoj ponovni dolazak u područje Zapadne Srbije
ZooM

You may also like...

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Ово веб место користи Акисмет како би смањило непожељне. Сазнајте како се ваши коментари обрађују.