Predstavnici medija i influenseri iz Kine na Zlatiboru

ZLATIBOR – U organizaciji Turističke organizacije Srbije i nacionalne avio-kompanije “Air Serbia”, ovuh danana Zlatiboru borave predstavnici medijskih kuća i influensera iz Kine.

Gosti su upoznali simbole Zlatibora na obnovljenom Kraljevom trgu, drvenu skulpturu „Zlatiborski brzi voz“, a najveću pažnju privukla je večernja projekcija na multimedijalnoj fontani na jezeru. Izrazili su zadovoljstvo što su se našli i na mestu začetka organizovanog turizma na Zlatiboru, pokraj Kraljeve česme podignute pre 130 godina.

Kineski novinari i influenseri na Zlatiboru
Foto: TOZ

Najposećeniji planinski centar Srbije ugostio je urednike medijskih kuća Beijing News, koja ima oko 60 miliona korisnika aplikacije i uticajnog website chinanews (400 miliona korisnika), direktora modnog časopisa i
autora putopisnih reportaža (tiraž preko 100.000 primeraka), glavnog I odgovornog urednika nove i već jako popularne medijske grupe iz Tijendžina ( 20 miliona korisnika aplikacije), kao i direktora najuticajnijeg medija iz turističke privrede – China Travel Trade Media. Tu su i uticajni influenseri čije utiske sa putovanja svakodnevno pregleda na hiljade ljudi, g-din Zhen Liu koji ima skoro šest miliona
pratilaca na Weibo platformi, i g-đa Ping Guo, poznati fotograf i pisac sa 1.2 miliona pratilaca na Weibo mreži.

Obilazak prirodnih lepota, atrakcija i sadržaja kojima Zlatibor raspolaže, degustacija tradicionalnih gastronomskih specijaliteta i ljubaznost lokalnog stanovništva privlači pažnju gostima. Mnoštvo korisnih informacija, će tokom narednih dana podeliti sa svojim internet pratiocima sa ciljem da kroz svoje objave i lična iskustva dodatno pojačaju promociju i plasman „zlatne planine“ na turističkom tržištu Kine.

You may also like...

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Ово веб место користи Акисмет како би смањило непожељне. Сазнајте како се ваши коментари обрађују.