Od početka grejne sezone oko 300 poziva

UŽICE – Broj poziva za kvarove i hitne intervencije koje dobija Javno komunalno preduzeće Gradska toplana se smanjuje. U toku ove sedmice primljeno je oko 40 poziva.

„Od početka grejne sezone imali smo oko 300 poziva, ali se broj poziva smanjuje. Građani ponekad zovu više puta u toku dana zbog prijave istog kvara. Ekipe Gradske toplane intervencije rešavaju po hitnosti. Prednost imaju curenja, pa tek onda delimična grejanja i odzračivanja radijatora“, rekao je izvršni direktor Gradske toplane Branko Filipović.

Kako on navodi, veliki problem predstavljaju zgradne instalacije čije održavanje nije u nadležnosti tog javnog komunalnog preduzeća.

Česti problemi su u zgradama na Aleksića mostu, u ulici Vuka Karadžića, zatim u Omladinskoj ulici i u Višeslava Bugarinovića u Sevojnu.

„U ovim objektima kvarovi se ponavljaju godinama, a razlozi za to su loše urađene instalacije pri izgradnji zgrade ili su stare više od 30 godina. Za sekundarne instalacije odgovorni su stanari zgrade, a najbolje je da se oni reše u toku letnjeg perioda“, tvrdi Filipović.

Gradska toplana zagreva prostorije svojih korisnika radnim danima od 6, a vikendom od 7 do 21 sat.

You may also like...

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Ово веб место користи Акисмет како би смањило непожељне. Сазнајте како се ваши коментари обрађују.