Komunalcima u Prijepolju potrebna nova vozila, mehanizacija i radnici

PRIJEPOLJE – Razmatranje rada Javnog komunalnog preduzeća „Lim“ i trenutna situacija u preduzeću, bila je tema sednice Opštinskog veća u Prijepolju. Zbog dotrajalosti voznog parka komunalaca, potom udaljenosti deponije Druglići od Prijepolja i manjak radnika za iznošenje smeća, komunalna higijena ovog leta u gradu na Limu nije bila na zavidnom nivou, konstatovano je na sednici kojoj su pored većnika prisustvovali direktor preduzeća sa rukovodiocima sektorskih jedinica, načelnik Opštinske uprave i komunalni inspektori.

Da bi se ovaj nedostatak rešio neophodna je nabavka novih „smećara“ i druge mehanizacije, i povećanje broja nekvalifikovanih radnika.

Predsednik opštine Prijepolje Vladimir Babić kaže da je Prijepolje ovog leta bilo u, kako je naveo, „kolapsu“, a da je glavni krivac za to Komunalno preduzeće.

„Više od 300 hiljada auta ovog leta je prošlo kroz Prijepolje, a neki od njih su čekali i po četiri sata da napuste našu opštinu. Pored puta su mogli da vide pune kontejnere i pregršt divljih deponija. Morali smo da budemo organizovaniji i da taj problem rešimo, dosta je bilo izgovora da nešto ne može, tome moramo da stanemo na kraj“, rekao je Babić.

Iz Komunalnog preduzeća odbacuju navode predsednika da je grad bio u kolapsu. Direktor preduzeća Dževad Beganović rekao je da firma na čijem je čelu raspolaže sa šest kamiona za odvoženje smeća, od kojih su četiri vozila starija od trideset godina te da su često letos bila u kvaru. On je naglasio i da je izostajala pomoć lokalne samouprave ovom preduzeću, te da su im znatno umanjena obećana novčana sredstva za nabavku nove mehanizacije, a kasnilo se i sa kupovinom kontejnera.

Rešavanju ovog problema doprineće i analiza postojećeg stanja i donošenje kvalitetnih mera, smatra rukovodilac Odeljenja za budžet i finansije Dragiša Rakonjac.

Zbog brojnih problema sa kojima se susreće, Komunalno preduzeće nije kadro da odgovori zahtevima građana i da na adekvatan način da vrši poverene poslove, pa zbog toga opština mora hitno da reaguje, smatra zamenik predsednika opštine Esad Hodžić.

„Potrebno je nabaviti dve smećare, potom i dva manja vozila, čistilice koje bi doprinele da se napravi ušteda i u radnoj snazi. Novca za sve to nema, ovogodišnjim budžetom bilo je predviđeno 30 miliona, pa je to smanjeno sada na 15 miliona. Međutim, mi na opštinskom računu imamo 410 miliona dinara neutrošenih sredstava, mislim da bi trebalo izvršiti ozbiljnu analizu trošenja budžeta i ono što neće stići da se potroši u ovoj godini da ide za nabavku kamiona i tehničke opreme za Komunalno preduzeće“, naglašava Esad.

Izvor: PP Media

You may also like...

Оставите одговор

Ово веб место користи Акисмет како би смањило непожељне. Сазнајте како се ваши коментари обрађују.