Kampanju“ Moja Zapadna Srbija“ propratilo 2,3 miliona ljudi
UŽICE-Kampanja „Moja Zapadna Srbija“ realizovana je na društvenim mrežama za šest meseci, od juna do decembra 2017. godine. U tom periodu pristiglo je više od 8.000 fotografija i kratkih snimaka atrakcija, trenutaka i doživljaja turista iz prvog lica u Zapadnoj Srbiji, što kampanju čini više nego uspešnom,saopšteno je iz TO regije Zapadsna Srbija.
Procenjuje se da su fotografije Zapadne Srbije u ovoj kampanji imale auditorijum od preko 2.300.000 ljudi, a kampanja se odlično odrazila na popularizaciju turističke regije Zapadna Srbija, što pokazuju i određeni statistički podaci sa društvenih mreža. Instagram nalog regije povećao broj pratilaca za 668.53 odsto, broj fanova Facebook stranice povećan za 24,37, a organski doseg objava na Facebook stranici povećan za 222.52 odsto.
Iz TO regija Zapadna Srbija najavljuju da će kampanja „Moja Zapadna Srbija“, biti nastavljena i ove godine,jer je povećala interesovanje turista za turističku regiju Zapadna Srbija.
Za najlepše fotografije dodeljeno je ukupno šest mesečnih i 24 nedeljne nagrade, a učestvovali su turistički radnici Zapadne Srbije, ali i sami turisti glasanjem na Facebook stranici. Za potrebe promocije kampanje kreiran je i promo spot.
Kampanju je realizovala regionalna TO regija Zapadna Srbija u saradnji sa specijalizovanom agencijom Tourism Management and Consulting. U kampanji su učestvovale i lokalne Turističke organizacije, hotelijeri, seoska domaćinstva i izdavaoci privatnog smeštaja.