Zlatibor najposećenija destinacija domaćeg turizma
ZLATIBOR – Prema najnovijim podacima Republičkog zavoda za statistiku, Zlatibor se ističe kao najposećenija destinacija među domaćim turistima u prvih sedam meseci 2024. godine. U periodu od januara do jula je zabeleženo 543.977 noćenja domaćih gostiju, što predstavlja rast od 17 odsto u poređenju sa istim periodom prethodne godine. Ovi rezultati jasno pokazuju da je Zlatibor i dalje najpopularnija destinacija, zahvaljujući svojoj bogatoj ponudi turističkih atrakcija, kulturnih događaja i smeštajnih kapaciteta.
Pored Zlatibora, omiljene destinacije domaćih turista su i Kopaonik, Vrnjačka Banja, Beograd i Sokobanja. Iako su i ove destinacije ostvarile značajan broj noćenja, Zlatibor se izdvaja kao lider domaćeg turizma Srbije. Kada je reč o inostranim turistima Beograd je i dalje najposećeniji (10 odsto više noćenja stranih turista u odnosu na prethodnu godinu). Zlatibor je ostvario izvanredan rezultat i sa stranim gostima, zabeleživši povećanje broja noćenja za čak 35 odsto u odnosu na prethodnu godinu. Ovaj rast ukazuje na sve veću prepoznatljivost Zlatibora na međunarodnom turističkom tržištu.
Ovo leto na Zlatiboru obeležili su brojni događaji i sadržaji koji su zadovoljili različite interese posetilaca. Program je bio bogat kulturnim i sportskim manifestacijama, od muzičkih sadržaja do tradicionalnih proslava. Turistička organizacija Zlatibor se posebno istakla u promociji destinacije kroz inovativne proizvode poput “Zlatibor City Card“-a i atraktivne nagradne igre prilikom koje je izvučen dobitnik automobila “Opel korsa“. Sezona je obogaćena uspešnim festivalima, uključujući Međunarodni festival sportskog filma, kao i saradnjom sa privrednim delegacijama, što je potvrdilo “zlatnu planinu“ kao jednu od najpoželjnijih destinacija u Srbiji.
Turistička organizacija Zlatibor nastavlja sa intenzivnim promotivnim aktivnostima i razvojem novih turističkih proizvoda, sadržaja i aktivnosti kako bi zadržala ovaj pozitivan trend i unapredila ponudu u skladu sa potrebama i očekivanjima posetilaca.