Vesnić uspešno testirao na Hungaroringu
BUDIMPEŠTA – Milovan Vesnić iskoristio je uvod u prvi takmičarski vikend Centralnoevropskog šampionata na kružnim stazama da izvede funkcionalnu probu “kupre” s kojom će se ove godine takmičiti u TCR Istočna Evropa.
“Sve je od vitalnih sklopova na automobilu novo – menjač, motor, poluosovine – i otišli smo da vidimo kako to funkcioniše”, priča Vesnić za serbiaring.com. “Pokazalo se da sve radi i to je najbitnije. Doduše, svih pet sesija je bilo prekidano jer su ljudi izletali sa staze, jednostavno bilo je previše automobila. Na jednoj sam uspeo da izvezem samo dva kruga, pa nju i ne računam.
Bilo je i jako hladno vreme, ujutru je bilo 7 stepeni, tokom dana 10, a čak je bilo i malo kiše. Pre dva dana sam rešio da iskoristim taj termin i izvukli smo stvar na mišiće. Na mom automobilu jedino nije gotova elektronika, ali za ovu priliku i nije bilo važno što softver nije nov i nema nove fajlove. Vozio sam s elektronskom jedinicom pozajmljenom od Lein rejsinga, moja se nalazi u Audiju.”
Osim za funkcionalnu probu tehnike, Mikici je Hungaroring poslužio i za upoznavanje s Jokohama pneumaticima, na kojima će ove godine morati da vozi. On je u svojim CEZ sezonama nastupao na Danlop gumama, a poslednji susret s Jokohamom imao je još 2014.
“U tom domenu smo mogli biti i spremniji, jer nismo nabavili nove gume, pa sam sve testove vozio na starim”, dodaje Vesnić. “Auto se mnogo drugačije ponaša na Jokohama gumama i potpuno se drugačije podešava nego inače. Bitno je i da sam te gume koliko-toliko shvatio, jer da to nisam sada uradio, imao bih problema kad sezona bude počela. Nama propisi TCR Istočna Evropa dopuštaju da imamo 12 guma za ceo vikend.”
Jednodnevni test na Hungaroringu bio je trofejnom užičkom trkaču i jedini pre početka sezone TCR Istočna Evropa.
“Valjalo bi da sam negde imao još dva dana testiranja, nama je ovo bila jedina priprema za TCR Istočna Evropa, ali ne žalim se. U setapu sam dosta menjao, svidelo mi se kako se auto ponaša. Bio je to vrlo koristan dan i puno mi je značio.”
Prva runda istočnoevropske TCR serije vozi se od 26. do 28. aprila na Hungaroringu, a takmičari regionalnog šampionata trkaće se zajedno s onima iz TCR Evropa, uz zasebnu klasifikaciju i podijum. Vesnić ima ideju ko će mu biti potencijalni suparnici, ali mu je najjači utisak potencijalna dužina startne rešetke, koja bi mogla da ima i blizu 40 automobila.
“Vidim da će u TCR Istočna Evropa, biti petnaestak automobila. Kad tom broju dodate i takmičare iz TCR Evropa, postaje jasno da će na prvoj rundi na Hungaroringu biti najvažnije da se preživi. To će biti pakao”, poručuje Vesnić.
Izvor: Serbiaring