„Textil“ započinje digitalizaciju poslovanja

UŽICE – Kompanija Textil iz Užica je i posle skoro tri decenije rada, domaći lider kada je u pitanju dizajn materijala, budući da su jedini koji se time kod nas bave, a uskoro će, sa novim projektima, postati i predvodnik digitalizacije u domenu industrije tekstila.

Tim povodom 26. novembra organizovaće događaj u Beogradu, pod nazivom Fashion is digital, koji će, između ostalog, biti posvećen online trgovini u tekstilnoj industriji.

„Radimo na automatizaciji komunikacije kako unutrašnjih saradnika tako i komunikacije sa klijentima. Cilj je, takodje, da zahvaljujući algoritmima, neke procese u analizi, ali i distribuciji robe, automatizujemo. Prezentovaćemo stanje u srpskoj tekstilnoj industriji kada je u pitanju e-commerce, koliko i kako se plasiraju domaći tekstilci tim putem, da li imaju online shopove i kako, generalno, to sve funkcioniše. U saradnji sa marketinskom agencijom Alchemy, koja ima ogranak u Beogradu, Kreativa New Formula, imaćemo i inostrane ali i domaće goste. Tekstilci iz Italije predstaviće primere poslovanja velikih italijanskih brendova“, najavljuje Jelena Pavlović, direktorka kreativnog sektora.

foto: eKapija

O uspehu ove firme dovoljno govori i činjenica da materijalima, koje većinom uvoze iz Kine i Turske, snabdevaju gotovo celo domaće tržište, ali i tekstilce sa prostora BiH, Hrvatske, Crne Gore i Severne Makedonije, dok jedan sporadični plasman ide u neke evropske zemlje. Ova firma je krajem leta, bila u studijskoj poseti Londonu, a nedugo posle toga i na dva svetska sajma u Parizu.

„Tu već imamo uigrana partnerstva, ali i nova koja smo sklopili ove godine. Dugoročna strategija nam je dalje širenje u regionu, ali i na Balkanu, gde će jedan od kanala prodaje biti i digialni“, kaže Pavlović.

eKapija, ZOOMUE

You may also like...