Promocija projekta „Zlatibor 360° experience“

BEOGRAD, ZLATIBOR – Na Sajmu Medija „Media Market 2019“, koji je održan na Beogradskom sajmu, u okviru prezentacije „VR Tehnologije kao napredni instrumenti promocije i medijskog izveštavanja“ predstavljen je projekat „ZLATIBOR 360° EXPERIENCE“.

Predstavnici medija imali su priliku da pomoću VR naočara pogledaju 360° video sadržaje visokog kvaliteta i da se na inovativan način upoznaju sa ponudom različitih vidova turizma kao što su kongresni, porodični, zdravstveni, avanturistički, sportski i drugi.

Osim VR naočara, TO Zlatibor se pobrinula da promotivni 360° video sadržaji budu dostupni korisnicima kroz mobilne aplikacije za platforme
iOS i Android.

Video materijali 360° nalaze se i na zvaničnom YouTube kanalu Turističke organizacije, čime su pokriveni svi raspoloživi kanali distribucije digitalnih sadržaja.

Pripadnici sedme sile složili su se da Zlatibor kao vodeća destinacija sa bogatom turističkom ponudom, prednjači i u primeni modernih tehnologija i da TO Zlatibor to koristi u promociji i predstavljanju sadržaja najposećenije srpske planine.

You may also like...