Preko dm-a na tržište

UŽICE-Najuspešniji, novi proizvodi srpskih proizvođača naći će se na policama svih  dm prodajnih objekata širom Srbije do kraja naredne godine.

Kompanija dm  drogerie markt pokrenula je projekat „dm inkubator” koji srpskim proizvođačima pruža mogućnost da razviju svoj proizvod i plasiraju ga na domaće tržište kroz lanac  dm prodavnica, kako bi doprinela razvoju domaće proizvodnje i konkurentnosti  domaćih proizvoda na tržištu.

„Radi se o proizvodima iz segmenta nege i lepote,prehrane i dodataka prehrani koji do sada nisu bili na tržištu.
Učešćem u ovom projektu, koji se realizuje u saradnji sa USAID Projektom za konkurentnu privredu, Razvojnom
agencijom Srbije (RAS) i Nacionalnim udruženjem za razvoj organske proizvodnje Serbia Organica, proizvođači iz
segmenta hrane, dodataka prehrani ili kozmetike, odnosno proizvoda za negu i lepotu, stiču mogućnost da svoj
proizvod na najbolji način predstave na domaćem i  potencijalno, najzahtevnijim evropskim tržištima“,rekao je na prezerntaciji projekta u Užicu menadžer nabavke  Radoje Krajišnik .

Krajišnik je napomenio i da  je jedan od osnovnih kriterijuma za odabir  da proizvodi koje proizvođači prijavljuju sadrže sirovine poreklom iz Srbije, kao i da do sada nisu uvršteni u ponudu niti jednog trgovinskog ili HORECA objekta koji posluje u Srbiji.

„Kompanija dm drogerie markt doo Srbija, kao deo najvećeg drogerijskog lanca u Evropi, odvojiće istaknuto mesto na policama za minimalno 20 takvih proizvoda u nastojanju da podržimo, podstaknemo i u najboljem svetlu predstavimo potencijal domaće proizvodnje.Po izboru autentičnih lokalnih proizvoda dm će obezbediti njihovo sezonsko ili trajno plasiranje u svim dm
prodajnim objektima u  Srbiji, kao i potpunu marketinšku podršku i promocije odabranih proizvoda kroz dm i eksterne kanale oglašavanja “,rekao je Krajišnik.

Ana Žegarac iz Razvojne agencije Srbije naglasila je da je veoma važna podrška velikog trgovinskog lanca razvoju,a ne samo trgovini.

„Mali proizvođači dobijaju priliku da plasiraju na tržište svoj proizvod uz besplatnu podršku u mentoringu,redizajnu ambalaže i primeni sajsavremenijih brend strategija razvoja proizvoda tokom projekta“ ,istakla je Žegarac.

Direktor RRA Zlatibor Slavko Lukić istakao je da u Zlatiborskom okrugu ima veliki broj proizvoda koji bi mogli da se nađu na rahovima dm marketa.

„Ovo je primer podrške privatnog serktora razvoju malih proizvođača,što je kod nas veoma retko.Zato je to izuzetna šansa za sve one proizvođače koji godinama rade da izađu na tržište i u tome će imati i našu punu podršku“ ,naglasio je Lukić.
Prijava učesnika će se vršiti putem portala www.dm-inkubator.rs, a konkurs je otvoren od 1. oktobra do 30.novembra 2018. godine.

Proglašenje pobednika konkursa je 1.maja naredne godine ,a na tržištu će se pojaviti do kraja godine.
Trenutno u dm drogerijama nalazi se 700 domaćih proizvoda .

You may also like...