Građani se najviše žale na kredite

SRBIJA – Kada je reč o pritužbama na banke, rešeno je njih 868, a korisnici su se, prema izveštaju Narodne banke Srbije, najviše žalili zbog njihovog postupanja oko kredita, platnih računa i usluga i platnih kartica.

U prvih šest meseci ove godine rešene su 1.393 pritužbe korisnika finansijskih usluga, od čega se najviše njih, 62,3 odsto, odnosilo na postupanje banaka, a 37,3 odsto na društva za osiguranje, navodi se u izveštaju NBS.

Ostale pritužbe ticale su se davalaca finansijskog lizinga, njih 0,2 odsto, a po 0,1 odsto se odnosilo na postupanje platnih institucija i društava za upravljanje dobrovoljnim penzijskim fondovima.

Izvor: Tanjug

You may also like...

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.