Čuvarkuća za srpsku privredu

SRBIJA – Danas startuje novi projekat Privredne komore Srbije – „Stvarano u Srbiji“ i to je samo jedan od načina za pomoć i promovisanje srpske ekonomije.

Predsednik Privredne komore Srbije Marko Čadež rekao je da to nije jednostavna kampanja koja se bavi promocijom domaćih proizvoda, već potpuno nova filozofija i objasnio da je stvoren kolektivni žig koji se zove „čuvarkuća“.

Kako je objasnio, to neće značiti samo da je neki proizvod proizveden u Srbiji, već će govoriti i na koji način je proizveden, kojeg je kvaliteta i koliko je uloženo domaćeg znanja, sirovina i rada.

„Kupac kada vidi žig u radnjama, on zna da je u taj proizvod uloženo više od 80 odsto rada i vrednosti odavde“, poručio je Čadež.

Napominje da je to nova filozofija za kupce, jer znaju da su u neki proizvod uključeni domaći dobavljači, a na taj način se stvara novac za renoviranje škola.

„Zašto bismo nešto uvozili ako imamo isti kvalitet ovde? To je ‚čuvarkuća‘ i na taj način čuvamo kuću“, poručio je Čadež.

Izvor: B92

You may also like...

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Ово веб место користи Акисмет како би смањило непожељне. Сазнајте како се ваши коментари обрађују.