Božanić:Naša inspiracija su zadovoljni putnici

ZLATIBOR-Gold gondola je ušla u petu godinu rada kao jedinstveni doživljaj i novo iskustvo Zlatibora i sve je bliža milionitom putniku. Rekordni broj posetilaca pokazuje da je gondola jedna od najatraktivnijih lokacija za manifestacije, konferencije, oglašavanje i promociju naših poslovnih partnera. Pored toga što važe za najdužu gondolu na svetu, pokretači su modernog turizma zemlje ne zaboravljajući na očuvanje autentičnosti Zlatibora i unapređujući ga u skladu sa potrebama održivog turizma.

„Već na samom početku rada vladalo je veliko interesovanje za vožnju gondolom, ali smo bili svesni da savremeni turista želi uvek nov doživljaj destinacije. Zato smo osmislili besplatne aktivnosti na međustanici i Torniku: kreativne i dečije radionice, paraglajding, saveti za zdrav život, Mala škola fotografije, NTC radionice, predavanja na temu savremenog roditeljstva, DJ žurke… Našu ponudu smo obogaćivali sadržajima koji do sada nisu viđeni na našim planinima, pa je tako bioskop na otvorenom napravio veliki pomak jer smo našim posetiocima ponudili jedinstven doživljaj gledanja filma u planinskom ambijentu“,kaže direktorka JP Gold gondola Bojana Božanić.

Foto.Gold gondola

Božanićeva navodi da su želeli da prikažu gondolu i kao mesto susreta i prestižnih događaja.

„Organizovali smo nesvakidašnju modnu reviju na međustanici na kojoj je naš poznati dizajner Igor Todorović predstavio svoje najnovije kreacije, a ceo događaj pratila je linija prirodne kozmetike De Vaux. Kreirali smo koncept novih proizvoda kroz naš Gondola šop i pokazali da lokalni i domaći proizvođači, umetnici, kreatori zajednički mogu da stvore jedinstvene, tradicionalno inspirisane, a u isto vreme moderne i inovativne proizvode. Kao društveno odgovorno preduzeće kontinuirano podržavamo lokalno i žensko preduzetnišvo. Iz te ideje nastale su usluge branč u vazduhu i romantično putovanje kao jedinstveni koncept ugođaja u kabinama gondole. Kroz branč u vazduhu smo spojili autentične zlatiborske specijalitete koje nabavljamo od lokalnih proizvođača: domaća pita, pršut, čvraci, kajmak, domaća rakija, domaći sokovi i zlatiborska voda. Za dve godine, koliko postoji romantično putovanje kao deo naše ponude, više od 60 parova verilo se u ovim kabinama dekorisanim ljubavnim motivima. Kako je trasa gondole idealna za relaksaciju, prpeoznali smo prostor za ponudu tim bildinga koji je ubrzo postao popularan i omiljen sadržaj“, navodi Božanićeva.

Foto.ZooMUE

Podrškom i saradnjom sa umetnicima i kreativnim industrijama brendiraju Zlatibor kao atraktivnu destinaciju po meri modernog turiste koji traži drugačiji doživljaj autentičnosti destinacije u kojoj mogu da uživaju svim čulima.

„Milioniti putnik je za nas povtrda da smo napravili čudo za kratko vreme. To znači da skoro svaki turista na Zlatiboru podrazumeva vožnju gondolom kao deo svog odmora. Kod nas dolaze sve kategorije putnika: porodice, deca, omladina, penzioneri, sportisti, učesnici kampova, kulturno-umetnička društva, osobe sa invaliditetom i drugi. Kada neko želi da pokaže Zlatibor poslovnim partnerima onda dođe na Gold gondolu i prikaže novu perepsktivu sveta. Mi smo pokretač razvoja novog Zlatibora čija je misija pružiti nezaboravan doživljaj autentičnog spoja netaknute prirode i gradskih vibracija. Poštujući najviše standarde bezbednosti povezujemo tradicionalne vrednosti i potrebe savremenih turista, dinamičan odmor u društvu i pronalaženje sebe u saglasaju sa prirodom. Naše poslovanje se zasniva na modernom konceptu zabave, koja podrazumeva boravak u prirodi, edukativne radionice za decu, manifestacije, koncerte, pozorišne predstave, besplatne aktivnosti na međustanici i Torniku. Trudimo se da svake sezone našim posetiocima pružimo nove sadržaje i zadovoljimo ukuse svih generacija i u tome uspevamo iz godine u godinu“, kaže direktorka Javnog preduzeća „Gold gondola Zlatibor” Bojana Božanić. 

Iz Gold gondole ističu da tokom cele godine pažljivo osluškuju tržište i prate trendove u svetu. U tom kreativnom procesu dolaze uvek do novih ideja, ali uvek se držeći osnovne zamisli – savremeni koncept zabave u prirodi za sve generacije putnika.

Gondola kafe
Foto: Gold gondola

„Sa željom da budemo nosilac razvoja savremenog koncepta turizma za ovu godinu planiramo: novi objekat u centru Zlatibora Gondola Show Room, multidiscplinarni Gastro Festival – Etno Gastro Fest, Forum i festival „Gondola – svet iz nove perspective“, Lux kabine, kao i druge inovativne sadržaje među kojima je i Dečiji park na početnoj stanici. Planiramo da se aktivnije približimo poslovnoj zajednici i kongresnom turizmu kroz organizaciju poslovnih susreta i tim bilding manifestacija koje ćemo pažljivo osmišljavati u skladu sa filozofijom i potrebama klijenata“,najavljuje Božanićeva.

Novi sadržaji na vrhu Tornika i projekat nove žičare do Pribojske Banje spojiće prirodu i funkcionalnost, a izgradnjom manjeg paviljona u formi šišarke na poslednjoj stanici Gold gondole simbolično će najaviti početak realizacije ovog projekta.

„Ovako veliki uspesi ne bi bili mogući bez timskog rada kao osnove za uspešne rezultate. Gold gondola neguje savremenu poslovnu kulturu u kojoj svaki zaposleni ima prostora za lični i profesionalni razvoj, a takav pristup organizaciji rada pokazao je pozitivne efekte za četiri godine rada.Ostajemo na putu ostvarenja naše vizije da postanemo svetski prepoznatljiv brend i sinonim za jedinstven doživljaj. Unapređenjem ponude i sadržaja nastavljamo da kreiramo nove turističke trendove i postajemo nezaboravno mesto događanja. Naša najviša vrednost je autentično iskustvo sreće gostiju koji sa osmehom odlaze i sa radošću se vraćaju“,poručuju iz Gold gondole.

Gold gondola,ZooMUE

You may also like...

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.