Nušićijada na ProEvents 2015

BEOGRAD-Predstavnici Nušićijade učestvovali su na  prvoj  ProEvents konferenciji održanoj 1.decembra u hotelu Zira u Beogradu “ Dokazani predavači  iz industrije organizacije događaja govorili su o najsavremenijim iskustvima iz oblasti menadžmenta, marketinga i novih tehnologija“.

kudes

Nušićijada je po mišljenju većine ocenjena kao  najorginalniji i najkreativniji događaj u Srbiji a koordinatorka festivala, Vera Jovanović, govorila je o sinergiji, znanju i veštinama kroz koje jedna mala sredina može zasijati potpuno novim sjajem, dajući mnoge beneficije zajednici  kroz uspešno organizovan događaj.
„Ova konferencija pružila je divnu priliku ne samo za predstavljanje organizacionog modela Nušićijade i motivisanje organizatora drugih događaja, već je ponudila puno drugačijih znanja i iskustava koja su svetski priznati poznavaoci ove oblasti podelili sa učesnicima. Pravo je zadovoljstvo zajedno  unapređivati budućnost događaja, turizma, kulturnog razvitka i razvoja uopšte „, rekla je Vera Jovanović.
Jednodnevna ProEvents konferencija ima za cilj da pokaže znanja, tehnike i veštine organizacije događaja, podeli ideje kojima će pomoći organizatorima da ih učine održivim, a ne zavisnim od finansijske podrške partnera i države.
kudes1Centralna  figura “ProEvents 2015’’  konferencije Rob Davidson iz konsalting kompanije MICE Knowledge, otvorio je događaj prezentacijom  na temu “Tajne uspešnog događaja“. Izuzetno predavanje, inspirativno,energično i kreativno prenošenje znanja, ideja i veština propraćeno je nizom pitanja i interakcije sa učesnicima koji su izvukli maksimum od cenjenog stručnjaka koji spada u top 10 eksperata za Event management Evrope.
Iskustva tokom konferencije sa prisutnima su podelili , Srđan Stanković, osnivač Supernatural festivala i autor nagrađivanog promo filma Soulfood Srbija i Danube in Serbia koji će uskoro biti emitovan, Dejan Pejčinović kroz čije izlaganje je  jasno sagledano  šta uspešne hotele deli od manje uspešnih, Dušanka Ilić, vlasnica kompannije Kut Point, čiji govor se ticao značaja on-line zajednica za održivost jednog događaja, dok je Dejan Nikolić, direktor Beogradskog maratona, predstavio ovaj najuspešniji sportski događaj Srbije. O direktnoj vezi izmedju profita i kulture govorio je Aleksandar Protić, istakavši da “kultura jede strategiju” jer je najvažniji pokretač i generator najuspešnijih svetskih događaja dok je  Časlav Mančić  svoju prezentaciju fokusirao na interno jačanje kapaciteta organizacije događaja i timskog duha. Veoma zanimljiv podatak da  tržište organizacije venčanja u Srbiji generiše promet od 250 miliona evra izneo je  Nikola Vučićević, a  nakon razmene znanja i iskustava učesnika,  ispred organizatora TEMMS Consulting agencije, Petar Slavković,  zahvalio se prisutnima i istakao da svi predavači dele jednu istu stvar, a to je ljubav i sinergija prema onom što rade,  zbog čega su uspešni, a njihovi sistemi napreduju.
ZooM

You may also like...

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Ово веб место користи Акисмет како би смањило непожељне. Сазнајте како се ваши коментари обрађују.