Nušićijada na ProEvents 2015
BEOGRAD-Predstavnici Nušićijade učestvovali su na prvoj ProEvents konferenciji održanoj 1.decembra u hotelu Zira u Beogradu “ Dokazani predavači iz industrije organizacije događaja govorili su o najsavremenijim iskustvima iz oblasti menadžmenta, marketinga i novih tehnologija“.
Nušićijada je po mišljenju većine ocenjena kao najorginalniji i najkreativniji događaj u Srbiji a koordinatorka festivala, Vera Jovanović, govorila je o sinergiji, znanju i veštinama kroz koje jedna mala sredina može zasijati potpuno novim sjajem, dajući mnoge beneficije zajednici kroz uspešno organizovan događaj.
„Ova konferencija pružila je divnu priliku ne samo za predstavljanje organizacionog modela Nušićijade i motivisanje organizatora drugih događaja, već je ponudila puno drugačijih znanja i iskustava koja su svetski priznati poznavaoci ove oblasti podelili sa učesnicima. Pravo je zadovoljstvo zajedno unapređivati budućnost događaja, turizma, kulturnog razvitka i razvoja uopšte „, rekla je Vera Jovanović.
Jednodnevna ProEvents konferencija ima za cilj da pokaže znanja, tehnike i veštine organizacije događaja, podeli ideje kojima će pomoći organizatorima da ih učine održivim, a ne zavisnim od finansijske podrške partnera i države.
Centralna figura “ProEvents 2015’’ konferencije Rob Davidson iz konsalting kompanije MICE Knowledge, otvorio je događaj prezentacijom na temu “Tajne uspešnog događaja“. Izuzetno predavanje, inspirativno,energično i kreativno prenošenje znanja, ideja i veština propraćeno je nizom pitanja i interakcije sa učesnicima koji su izvukli maksimum od cenjenog stručnjaka koji spada u top 10 eksperata za Event management Evrope.
Iskustva tokom konferencije sa prisutnima su podelili , Srđan Stanković, osnivač Supernatural festivala i autor nagrađivanog promo filma Soulfood Srbija i Danube in Serbia koji će uskoro biti emitovan, Dejan Pejčinović kroz čije izlaganje je jasno sagledano šta uspešne hotele deli od manje uspešnih, Dušanka Ilić, vlasnica kompannije Kut Point, čiji govor se ticao značaja on-line zajednica za održivost jednog događaja, dok je Dejan Nikolić, direktor Beogradskog maratona, predstavio ovaj najuspešniji sportski događaj Srbije. O direktnoj vezi izmedju profita i kulture govorio je Aleksandar Protić, istakavši da “kultura jede strategiju” jer je najvažniji pokretač i generator najuspešnijih svetskih događaja dok je Časlav Mančić svoju prezentaciju fokusirao na interno jačanje kapaciteta organizacije događaja i timskog duha. Veoma zanimljiv podatak da tržište organizacije venčanja u Srbiji generiše promet od 250 miliona evra izneo je Nikola Vučićević, a nakon razmene znanja i iskustava učesnika, ispred organizatora TEMMS Consulting agencije, Petar Slavković, zahvalio se prisutnima i istakao da svi predavači dele jednu istu stvar, a to je ljubav i sinergija prema onom što rade, zbog čega su uspešni, a njihovi sistemi napreduju.
ZooM