Budžet grada Užica uvećan za 17, 4 miliona dinara

UŽICE – Na 44. sednici užička Skupština usvojila je prvi rebalans budžeta grada. Sredstva u budžetu uvećana su za 17,4 miliona, tako da budžet sada iznosi 2,419 milijarde dinara, a u skladu sa dinamikom ostvarivanja prihoda, izvršene su i preraspodele između budžetskih pozicija. 

Rebalansom se odustalo od planiranog zaduživanja namenjenog finansijskoj likvidnosti, jer posle prodaje placa u Krčagovu za tim nije bilo potrebe. Zajedno sa rebalansom, usvojene su i izmene i dopune finansijskog plana Direkcije za izgradnju čime je njen budžet uvećan za 5,1 milion dinara. Prihvaćeni su završni račun budžeta za prošlu godinu, odluka da se pristupi prodaji drugog placa na lokaciji Kasarne u Krčagovu, Plan generalne regulacije „Aerodrom Ponikve“, o izradi Plana detaljne regulacije za rekonstrukciju, adaptaciju i dogradnju dalekovoda TC „Kosjerić“-TC“Sevojno“, kao i odluka o posebnim uslovima za izdavanje informacije o lokaciji i lokacijskih uslova na prostoru GUP-a grada Užica. Na ovoj, 44. sednici Skupštine, usvojen je i Program kontrole i smanjenja populacije napuštenih pasa i mačaka na teritoriji grada.
Odbornici su usvojili godišnje izveštaje o radu u 2014. godini, Direkcije za izgradnju, Vodovoda, Gradske toplane, Bioktoša, Niskogradnje, Dubokog, Stana, Aerodroma Ponikve, Dečijeg odmarališta „Zlatibor“ i Velikog parka.
U delu kadrovskih rešenja, odlučeno je da se Snežana Ivanović imenuje za direktora Centra za socijalni rad, a da se dr Slavki Mitričević i Dušku Ljujiću produže mandati vršioca dužnosti direktora Doma zdravlja, odnosno Vodovoda. Izmene su izvršene u sastavima nadzornih odbora Niskogradnje i Dečijeg odmarališta, Skupštini privrednog društva Biznis inkubator Centar, komisijama za saradnju sa gradovima i za budžet i finansije, kao i u Zelenom savetu.
ZooM
 

You may also like...

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Ово веб место користи Акисмет како би смањило непожељне. Сазнајте како се ваши коментари обрађују.